19 Nisan 2012 Perşembe

En yeni Laflar

Arkadaşlar MSN ve Facebook üzerinden Kullanabileceniz En kral Laf Sokucu MSN Nickleri ve sözlerini sizlerle paylaşıyorum . . Doya doya kullanın lütfen konunun altındaki Beğen tuşuna basın veya yorum yapın . . 

Güle güle kullanın buyrun sözler..



# Her şair biraz fahişedir.

Alfabeyle sevişir. . # 


---


# -  

Şimdi çok iyi anlıyorum ki;
Senin beni sevebilmen,
Götünden çocuk çıkarman kadar imkansız. . #


-- 


# Bazı kadınlar şapka çıkarılmayı hak eder.

Bazıları gömlek, bazıları pantolon. . # 


---



# Sperm gibi insanlar tanıdım.

Adam olma ihtimalleri milyonda bir amk . # ;)






# Hangi limana demir attıysak, götü başı oynadı martıların . .


- - 


# Kim demiş ki, erkekler hamile kalmaz ¿

Gittiğinden beri en piç acılara gebeyim ben . . #


- - -


# Öle öle sevdiğiniz biri, seve seve başkasına giderken,

Sike sike öğrenirsiniz, ona güle güle demeyi. . # Evlat . .

Sözleri - Beğen / Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder