11 Mayıs 2012 Cuma

En Cok soylenen laflar

Bugun yine birbirinden güzel Facebook veya msn 'de Başlık yapip paylaşabileceğiniz En kral sözler sizlerle..


Bazı şarkılar vardır.
Sadece müziğiyle vurup geçer.
Sözleri cesetin üzerine örtülen gazete gibidir. . 


Bi de sen bırak beni.
Unut gittiğin bi yerde.
Kim kaldı ki.
Çok büyùdûm sayende...


Mezarımın başına gel ve beni sevdiğini söyle.
Korkma!
Kalkıp gelemem.
Ben gerçek aşkın yanındayım.


Hadi var git yoluna.
Sen gidersin de,
Bu şehir bana baştan aşağı çıkmaz sokak...



Ben bir karıncayım
Ve,
Hayatım ayaklarının altında


Bu gece uyuma ve beni düşün.
Söylediğim cümleleri.
Yorgunluğumu, sevgimi.
Kim bilir belki yüreğin sızlar.
Neyse iyi geceler aşkım. #




Kime kardeşim dediğine dikkat et.
10 tane 10kuruşun olacağina 2 tane 50kuruşun olsun.. . ! 




Evet arkadaşlar bi üst konumuzdaki sözlerle devam ediyoruz.. ;-) lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin !



Sözleri - Beğen / Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder