7 Aralık 2012 Cuma

2013 Facebookda kullanabilirsiniz

#

2013 Facebook a Damgasını vuran sözler sizlerle . . ; )


Beni görmezden gelmene hiç şaşırmadım! 

Çünkü seni sevdikten sonra, bende kendime rastlamadım...


Kesmedi sakallarını hiç.
Yanağında sevdiği kadının dudak izleri vardı.
Aynı yeri ne kimsenin öpmesini ne de görmesini istiyordu adam.



Üstüme diktim yaşamı, zor bulunan bir organ gibi.

Hayatımız oruspuya dönmüş.
Herkes, burnu dahil,
herşeyini sokuyor...

Kıyameti merak ediyorsanız, 

terk edilen bir kadının sessizliğini dinleyin..

Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. 

Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm...

Her şey'in ayrı yazıldığını öğrendim, sen gittikten sonra.

İsimlerimiz de buna dahil.




Arkadaşlar facebook profilinizde veya sayfanızda paylaşabilirsiniz by.#

Sözleri - Beğen / Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder