19 Eylül 2012 Çarşamba

En Yeni Laf sokucu nickler

Selam arkadaşlar birbirinden güzel sözleri sizler için Paylaşıyorum..


 # Ağzımı yoracak değilim bende sana gülecek yer çok. #


 # Hayat çok garip; acı çekiyorsun, sonra şarkı yazıyorsun ve ödül alıyorsun. #

#

Sen hariç herkes, yabancıyken. Birdenbire durdum. Yüzünü izlemeye başladım. Sonra bir şey oldu. Yanlış yerde olduğuma dair o kesin ve kesinliği yersiz, kimsesiz histi bu. İşte, tam burada tıkandım. Bakamadım hiç gözlerine işte. Sustum. Ama bu sefer sadece düğüm düğüm, sustum #


#

Sensiz bıraktığın beni küle çevirdin
,
Bu sebeple kefenim rüzgar olsun.. #

#

Bunca zorluğun içinde hayat; yaşamak kadar saçma..

#

Bırak o adamı ve teslim ol!
Bu mesele ikimizin arasında.

#

Uyku tutmuyor !

Gel sen tut, ellerimi. . #

#

Sözleri - Beğen / Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder