19 Eylül 2012 Çarşamba

Serseri sozler


Lütfen Tanrım bir daha aşkı yaşat bana. Bak 'o' bir hataydı. Sende biliyorsun. Günahlarıma da o sebep oldu zaten. Terk etti ya beni, hani hatırlarsın belki. Senaryoyu nede olsa sen yazdın bilirsin tabi, saçmalıyorum işte affet.

Lütfen Tanrım bir daha aşkı yaşat bana. Bak söz veriyorum, bu sefer tanrılaştırmayacağım yüreğime bağışlayacağın kadını. Taparcasına sevmeyeceğim, haşa ! Bir kere yaptım o hatayı. Tekrarı mümkün değil.

Lütfen Tanrım bir daha aşkı yaşat bana. Bu devirde, bu yüzyılda yalnızlık çok zor. Mutsuz oluyor insan. Yalnızlık sana mahsus biliyorum, ama yalnızım işte her dilde tercümesi bu. İnsanız, arzularımız var, mutlu olma isteğimiz var. Bu kadar yokluğun içinde varlık istiyoruz. Ve bu hiç mantıklı değil.

Lütfen Tanrım bir daha aşkı yaşat bana. Yüreğimde ki güzel duyguların intihar edişine seyirci kalmama daha fazla izin verme. Namaza da başladım. Senin kitabını da okumaya çalışıyorum. Alkolü bıraktım. Eroine siktiri çektim. Sigarayla bile ilişkimi kestim; ''Geleceğimizi sağlıklı görmüyorum.'' dedim. Sağ olsun anlayışla karşıladı. İyi biri oldum artık. Sokakta ki kedi, köpeklere yemek veriyorum her akşam. Daha geçen akşam muhabbet kuşunu yarasalara verdim, beni anlamıyordu çünkü.

Lütfen Tanrım bir daha aşkı yaşat bana. Bak 'o' bir hataydı. Sende biliyorsun.


# -  - - - - -- -




Seviyorum seni.
Soğuktan kızaran burnunu avucuyla kapatıp hoh'layan çocuğun nefesindeki sıcaklık gibi seviyorum.
Güneşin alnında, buz gibi su...
Kışın ortasında, sıcak çay...
İlkbaharda açan çiçek gibi...
Polenlerinin kalbime dökülmesini seviyorum.
Yalan Dünya'da,
gerçekten seviyorum.
Seninle gerçekleşecekleri seviyorum.
İmkansız diye bir şey yok,
çünkü,
seviyorum...

Sözleri - Beğen / Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder