19 Eylül 2012 Çarşamba

Sevgiliye guzel sozler

#


bi mayının üstünde sarılmak istiyorum sana, hatta binlercesinin..

#

Ya inciltigin kirdigin o gönlu ALLAH (C.C) çok seviyorsa.

#

Hadi gel!
Nefes almak hüner değil,
Seninle ölmek istiyorum...

#

Ben ''Kişi sevdiği ile beraberdir'' diyen bir peygambere iman ettim.

Ümidim ondan..!

#

Unuttum seni.
Odanı toparladım, bin bir özenle kullandığın makyaj malzemelerini Karaköy'de bir pezevenge verdim. Şimdi bütün orospular dünyaya senin gözünden bakacak, tanıdığım tanımadığım herkes senin rujunun tadına bakacak. Saatini askerde oğlu ölen Nazan teyzeye verdim, oğlunun geleceğini zannediyor.Bilirsin senin saatinde zaman geçmez, beklesin..Yazdığın afili aşk kelimelerini çoktan yırttım, gitmek cesaretin tüm insanlığa kanıtıdır ama sen çok abarttın.

#

Kan kaybından öleyim'de sen kaybından ölmeyeyim. .
Dön .

Sözleri - Beğen / Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder